Våra Abonnemang
Välj det abonnemang som passar dig bäst
5GB
Passar dig som surfar lite mindre
199kr/mån
Behåll ditt nummer
Alltid fria samtal & sms inom EU/EES
24 månaders bindningstid
5GB av surfen kan du använda inom EU/EES
Super snabb surf med 5G
20GB
Kundfavorit som klarar det mesta
299kr/mån
Behåll ditt nummer
Alltid fria samtal & sms inom EU/EES
24 månaders bindningstid
20GB av surfen kan du använda inom EU/EES
Super snabb surf med 5G
50GB
Kundfavorit som klarar det mesta
399kr/mån
Behåll ditt nummer
Alltid fria samtal & sms inom EU/EES
24 månaders bindningstid
20GB av surfen kan du använda inom EU/EES
Super snabb surf med 5G
Obegränsat
För dig som vill ha det allra bästa
549kr/mån
Behåll ditt nummer
Alltid fria samtal & sms inom EU/EES
24 månaders bindningstid
40GB av surfen kan du använda inom EU/EES
Super snabb surf med 5G
Vanliga frågor om mobilabonnemang
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra mobilabonnemang
Hur avslutar jag mitt abonnemang hos Lila Mobil?
För att avsluta ditt abonnemang, kontakta oss via e-post på info@lilamobil.se Observera att uppsägningstiden kan variera beroende på ditt avtal.
Hur kan jag ändra mitt abonnemang?
För att ändra ditt abonnemang, kontakta vår kundtjänst via e-post eller telefon. Vi hjälper dig att hitta det bästa alternativet baserat på dina behov.
Kan jag behålla mitt nummer om jag byter till Lila Mobil?
Ja, du kan behålla ditt nuvarande telefonnummer när du byter till Lila Mobil. Kontakta vår kundtjänst för att starta processen.
Hur lång bindningstid har era abonnemang?
Våra abonnemang har en bindningstid på 24 månader. Efter bindningstidens slut kan du välja att fortsätta med samma abonnemang eller byta till ett annat.
Vad händer om jag överskrider min surfmängd?
Om du överskrider din surfmängd kommer din surfhastighet att reduceras. Du kan också köpa extra surf om det behövs.
Hur kan jag se min faktura?
Dina fakturor skickas via e-post till den adress du har angett vid registreringen. Om du inte har fått din faktura, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Kan jag använda mitt abonnemang utomlands?
Ja, du kan använda ditt abonnemang inom EU/EES utan extra kostnad. För övriga länder, vänligen se vår prislista för internationell roaming.
Erbjuder ni familjeabonnemang?
Ja, vi erbjuder familjeabonnemang med delad surfmängd och rabatterade priser. Kontakta vår kundtjänst för mer information.
Hur uppgraderar jag mitt abonnemang?
För att uppgradera ditt abonnemang, kontakta vår kundtjänst via e-post eller telefon. Vi hjälper dig att uppgradera till ett abonnemang som passar dina behov bättre.
Vad ska jag göra om jag tappar min mobiltelefon?
Ja, vi erbjuder familjeabonnemang med delad surfmängd och rabatterade priser. Kontakta vår kundtjänst för mer information.