• Mobilabonnemang
    • Utland
    • Tjänster
  • Bredband
  • Reparation
  • Support
Privat
Privat

Har du tappat din mobiltelefon och fått en sprucken skärm?

Har du problem med att ladda telefonen eller fungerar kameran inte som den ska? Oroa dig inte! Vi på Lila Mobil har över 10 års erfarenhet av mobilreparationer och kan hjälpa dig med alla typer av problem.

Varför välja oss?

Hos oss står din mobiltelefons välmående i fokus. Vi är dedikerade till att erbjuda snabba och effektiva reparationer för att minimera ditt avbrott. Vårt mål är att göra din serviceupplevelse så enkel och bekymmersfri som möjligt, från det ögonblick du lämnar in din telefon tills du kan hämta den i toppskick.

  • Välutrustad verkstad
    Vår verkstad har allt som krävs för att effektivt kunna reparera din mobiltelefon.
  • Erfaren personal
    Vårt team består av kunniga experter med många års erfarenhet inom mobilreparation.
  • Kvalitetsreservdelar
    Vi använder endast högkvalitativa reservdelar för att din mobil ska fungera felfritt efter reparationen.
  • Nöjda kunder
    Över 1000 nöjda kunder har fått sina mobiltelefoner reparerade hos oss.

Boka reparation direkt

Lila Mobil

Vi erbjuder prisvärda mobilabonnemang, snabb kundservice och stöd till lokala sportföreningar.

Lila Mobil

Varför Lila Mobil?

Säkerhet

Aktuellt

Värvning

Återförsäljare

Information

Om oss

Integritetspolicy

Allmänna villkor

Blanketter

Täckningskarta

Kundservice

0771 – 20 15 55

support@lilamobil.se

FAQ

Support

Lila Mobil

© 2025 Lila Mobil

  • X
  • TikTok
  • Instagram
  • Facebook
Lila Mobil
Hantera samtycke
För att ge en bra upplevelse använder vi teknik som cookies för att lagra och/eller komma åt enhetsinformation. När du samtycker till dessa tekniker kan vi behandla data som surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Om du inte samtycker eller om du återkallar ditt samtycke kan detta påverka vissa funktioner negativt.
Funktionell Alltid aktiv
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är absolut nödvändig för det legitima syftet att möjliggöra användningen av en specifik tjänst som uttryckligen begärts av abonnenten eller användaren, eller för det enda syftet att utföra överföring av en kommunikation över ett elektroniskt kommunikationsnät.
Alternativ
Den tekniska lagringen eller åtkomsten är nödvändig för det legitima syftet att lagra inställningar som inte efterfrågas av abonnenten eller användaren.
Statistik
Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för statistiska ändamål. Den tekniska lagringen eller åtkomsten som används uteslutande för anonyma statistiska ändamål. Utan en stämningsansökan, frivillig efterlevnad från din Internetleverantörs sida, eller ytterligare register från en tredje part, kan information som lagras eller hämtas endast för detta ändamål vanligtvis inte användas för att identifiera dig.
Marknadsföring
Den tekniska lagringen eller åtkomsten krävs för att skapa användarprofiler för att skicka reklam, eller för att spåra användaren på en webbplats eller över flera webbplatser för liknande marknadsföringsändamål.
Hantera alternativ Hantera tjänster Hantera {vendor_count}-leverantörer Läs mer om dessa syften
Visa preferenser
{title} {title} {title}